lauantai 8. kesäkuuta 2013

Uintiretkellä koiruuksien kera

Ihan ensimmäisenä varoitus. Tämä on piiitkä kuvalitania koirista uimassa. Tai no tämä on monilla kuvilla varustettu kertomus meidän kaksikon uintireissusta.. :)
 
"ÄITI, täällä häikäisee! Missä mun aurinkolasit on?.. Sullakin on!! Mä haluun omat!"
Aina nuo mukulat on kanssa jotain vaatimassa...
 
 
Voi tätä kesän riemua! Neo nauttii täysin rinnoin.
 
 
"Hei iskä heitti kepin. KEPIN! Mä haen sen nyt just heti!"

 
 
 
"Kato iskä, mä sain sen!"

 
"Tuu säkin uimaan Nipsu, tää on tosi kivaa!"


 
"Voi tota hölmöä pikkuveljeä. On se kumma tyyppi kun ihan vapaaehtoisesti juoksentelee tuolla meressä. Ei noita lapsia aina voi ymmärtää..."

 
"Kyllä tämä kuolleiden kalojan ja lokinulosteen joukossa piehtaroiminen vasta kesää onkin! En kyllä ymmärrä miksi äiti ei yhtään tykkää musta tämän jälkeen. Väittää että haisen. PYH! Tuoksun ihanalle korkeintaan!"


 
"Oi, mikä nautinto!"

 
Äiti ei ihan samaa mieltä ole kun katsoo lopputulosta..

 
Kuvakavalkadi Neon uimahypyistä. Kyllä tämä taituri voittaisi Splashin mennen tullen.
 
 
"Taas mennään, tuolla meni ihan taatusti keppi!"


 
"Hei mitä täällä on?? Ne liikkuu ihan itsestään. Ja nyppii mun häntääni. Omituisia otuksia. Miksi ne ei tuu pinnalle leikkimään???"


Mikäs töyhtö tuolla veneen takana kasvaa?
 
 
No Nipsuhan se siellä. Rohkeasti uskalsi jopa kahlaamaan.. :)

 
"Kotiin? Et oo äiti tosissas? EN MÄ HALUU VIELÄ LÄHTEÄ!! ÄÄÄÄÄ!!"

 
"Joo joo, kuivataan kuivataan.. Aina toi äiti kanssa pilaa kaiken kivan ... :( "
 



 
Hauskoja untiretkiä kaikille! <3
 
 
 


3 kommenttia:

  1. Miten mahtavia kuvia, todellisia rantaleijonia:))
    iloisia uimareissuja teille.

    VastaaPoista
  2. Tosi hieno kuvasarja!
    Varsinkin tuo, kun Neo kuivaa itseään...:)

    VastaaPoista
  3. No, on teillä on hirmusen lystiä. Tais vettä roiskahtaa tännekin asti. ;)

    VastaaPoista